با سلام خدمت همراهان همیشگی سکیورهاست

در سال جدید تغییراتی در سرویس مدیریت سکیورهاست بوجود آمده است که به شرح ذیل می باشد.

1- افزوده شدن امکان مانیتور سرویس ایمیل و کنترل صف ایمیل :
علاوه بر امکاناتی ارایه شده در سرویس مدیریت سرور سکیورهاست که در لینک http://buy.securehost.ir/cart.php?gid=4 می توانید مشاهده کنید.امکان مانیتور و کنترل سرویس ایمیل و صف ایمیل به این امکانات اضافه شده است که با این امکان دیگر مشتریانی که از سرویس مدیریت سرور سکیورهاست استفاده می کنند نگران ارسال اسپم و دیر رسیدن ایمیل های ارسالی نخواهند بود و مشکلاتی نظیر دریافت گزارش اسپم و گزارشات Abuse نخواهند داشت.


2- افزوده شدن امکان مانیتور  آی پی به جهت جلوگیری از بلاک شدن :
در صورتی که در سرور شما مشکل وجود داشته باشد که مدام آی پی شما بلوکه می گردد . با افزوده شدن این امکان دیگر نگران بلوک شدن آی پی نخواهید بود و به صورت ماهیانه آی پی شما کنترل می گردد و در صورت بلوک شدن آی پی ، آی پی شما از بلاک خارج می گردد.

3- افزوده شدن امکان کنترل بروز رسانی نرم افزار های جانبی امنیتی در سرور :
در صورتی که شما از نرم افزار های امنیتی سرور استفاده می کنید . در بروز رسانی دوره ای این موارد نیز کنترل می گردد و با اسکریپت هایی که توسط تیم فنی سکیورهاست نوشته شده است. این بروز رسانی ها به صورت هفتگی کنترل و بروز رسانی انجام می گردد.

4- افزوده شدن امکان کنترل سطخ دسترسی نقاط حساس سرور :
در این امکان آدرس های حساس سرور از لحاظ سطح دسترسی به صورت ماهیانه  کنترل می گردد . و در صورت  تغییر به صورت سهوی از ناحیه کاربر . در بروز رسانی بعدی سطح دسترسی کنترل و اصلاح می گردد.

5- تغییر قیمت سرویس مدیریت سرور سکیورهاست :
با توجه به تورم موجود در بازار هاستینگ و امکانات اضافه شده . هم اکنون مبلغ سرویس مدیریت سرور از ماهی 150 هزار تومان به 200 هزار تومان ماهیانه تغییر کرده است. و از اردیبهشت ماه هزینه مربوطه به 200 هزار تومان تغییر می کند.






« برگشت